Pamokų laikas

13:40-14:25

Šiuo metu lankosi

Mes turime 37 svečius online

www.padoviniomokykla.lt, Powered by Joomla!
Išvyka į sostinę
Antradienis, 09 Gruodis 2014 08:54

Pirmąjį gruodžio penktadienį autobusas su beveik šešiomis dešimtimis Padovinio pagrindinės mokyklos moksleivių bei mokytojų pajudėjo sostinės link. Pasak autobuso vairuotojo, buvome pirmoji jo vežta ekskursija, kuri aplenkė akropolius ir panašaus pobūdžio įstaigas :)

Pirmoji kelionės stotelė - LR Seimas. Valandą kvėpavome tuo pačiu oru kaip ir Lietuvos išrinktieji, išgirdome gidės pasakojimą apie Seimo narių darbą ir pareigas, iš arti pamatėme aplinką, kurioje priimami svarbūs sprendimai Lietuvos valstybei. Devintokas Martynas vadovaudamasis principu "visi skirtingi - visi lygūs" drąsiai pasilabino su vidaus reikalų ministru Sauliumi Skverneliu :)

Su vėjeliu perlėkę visą Gedimino prospektą atsidūrėme Lietuvos širdyje - Katedros aikštėje. Patraukėme pasidairyti po Katedrą ir jos požemius. Tai vieta, kuri neatsiejama su Lietuvos viduramžių istorija. Čia dar juntama karalių ir kunigaikščių dvasia bei romantiškos Žygimanto Augusto ir Barboros Radvilaitės meilės istorijos aromatas...

Valdovų rūmai. Apsilankymą juose galima apibūdinti viena fraze: "PRAEITIS ATVERTA ATEIČIAI".

Pabaigai pasilikome smagų pasivaikščiojimą po istorinį Vilniaus senamiestį. Senamiestis formavosi kelis šimtus metų ir čia įamžinta visa miesto istorija...

Apsilankę sostinėje gavome neįkainojamą pilietiškumo ir istorijos pamoką, turiningai praleidome laiką, pasisėmėme gerų įspūdžių :).