Pamokų laikas

13:40-14:25

Šiuo metu lankosi

Mes turime 1 svečią online

www.padoviniomokykla.lt, Powered by Joomla!
Diena sostinėje
Sekmadienis, 27 Lapkritis 2011 14:06

Šių metų lapkričio 24 dieną grupė Padovinio pagrindinės mokyklos ir Daukšių skyriaus mokinių lankėsi Vilniuje. Pirmiausia pabuvojome prie prezidentūros. Žvelgdami į virš pastato plevėsuojančią vėliavą sprendėme, prezidentė šiuo metu yra Lietuvoje, ar ne.

Po to grožėjomės nuostabaus grožio Šv. Petro ir Povilo bažnyčia. Jos įmantrūs baroko stiliaus kupolai iš išorės sužavėjo visus. O įėjus į vidų įvairios bažnyčios dekoracijos užėmė kvapą.

Antakalnio kapinėse pagerbėme ne vieno Lietuvai nusipelniusio žmogaus atminimą. O tokių čia palaidota daug: Sausio 13-osios aukos, prezidentas A. Brazauskas, dainininkai V. Kernagis, J. Miščiukaitė...

Po to užsukome į Belmonto parką. Nors dabar vėlyvas ruduo ir neveikia vandens malūno ratas, kriokliai, fontanai, tačiau ir iš esančių aplinkos vaizdų supratome – tai tikra grožio oazė.

Vėliau atvykome į pačią sostinės širdį – Katedros aikštę. Čia pasiskirstę į mažesnes grupeles kopėme į Gedimino pilį ir iš jos grožėjomės Vilniaus panorama. Norintys turėjo galimybę pirmą kartą gyvenime pakilti ir nusileisti keltuvu. Aplankėme prie Nacionalinio muziejaus esantį vienintelio Lietuvos karaliaus Mindaugo paminklą. Grožėjomės Šv. Onos bažnyčia, kuria susižavėjęs Napoleonas pasakė: „Kad galėčiau, ją ant delno perkelčiau į Paryžių“.

Ekskursijos pabaigoje apsilankėme planetariume. Valanda laiko, keliaujant neaprėpiamomis dangaus platybėmis, prabėgo labai greitai.

Iš kelionės grįžome kupini įspūdžių ir žinių. Išvykos foto fragmentus galite pamatyti čia.